Rav IV 2,2 Simulator,TURBo,GO motor ,ojnicne loziska ,EMISNA+STK

všetko o tomto modeli
sparcoxxx
začiatočník
Príspevky: 197
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Februára 2013, 17:23

Rav IV 2,2 Simulator,TURBo,GO motor ,ojnicne loziska ,EMISNA+STK

Príspevok od používateľa sparcoxxx » Streda, 15. Februára 2017, 14:06

Rav IV 2,2 Simulator,TURBo,GO motor ,ojnicne loziska ,EMISNA+STK

-------------------------------------------JapaneseCustoms------------------------------------------

Zákazník k nám došiel na núdzovom režime, že mu mizne chladiaca kvapalina ,ma nudzovy režim zapcháte dpf,že mu dymí okolo turba ktoré prepuštalo olej okolo slimáka na vyfukove potrubie a stráca sa olej,zákazník sa aj sťažoval na časte dymenie ktoré spôsobovala častá regenerácia DPF filtera ,realizácia STK+EMISNA Nasledovalo "motor von":D takýchto motorov už mame zgenerovaných cez 300ks bez reklamácie :)...komplet rozobratie motora aj blok,čistenie piestov aj rozhýbanie piestnych krúžkov ktoré boli zapečené ultrazvukom/chemicky,výmena ojničnych ložisk ktoré boli opotrebene vid foto, komplet generálka hlavy,repas turba ktoré bolo poškodene z dôvodu zapchateho DPF ,vodnej pumpy,kladiek termostat šruby do hlavy ,rozvodovej sady,tesnenia,semeringy, Montaž simulátora DPF hneď na druhy deň realizácia STK+EMISNA bez problémov :)...auto umytie grátis záruka Simulator DPF je Simulator ktorý vytvára simulovane podmienky nového DPF filtra vyskúšané ,zapojene cez originál OEm konektory aby nebolo vidno zasah ,STOP častému dymeniu a vysokej spotreby ,Toyota D-CAT / D4D a Lexus ma 5 vstrekovač miesto 5 vstrekovača je namontovaní mali emulátor ktorý vy blokuje 5vstrek otestovane ...aktuálne hodnoty RJ po namontovaní emulátora sú ako stav nového dpf ,spotreba nižšia o cca 30% podľa toho v akom stave ste mali starý DPF filter a ako často ho regenerovalo keďže pri regenerácii ide spotreba hore aj o 2l a viac VYHODY: -Auto prestane brutálne dymiť:)) -Obvyklá spotreba pri zlom dpf/5vstrekovac 9-11l po namontovaní simulátora okolo 6l -Nižšia spotreba vypnutie 5vstrekovaca ktorý funguje pri regenerácii filtra o cca 30% auto prestane zadymovať na bielo (neregeneruje filter) -Dlhšia životnosť TURBA zapcháte DPF spôsobuje spätné tlaky na lopatky turba ktoré nasledovne vy osi hriadeľ turba a začne prepúšťať olej -Možnosť jazdiť krátke trasy ,koniec problému s chybou P 2002 zapchatý dpf filter ,núdzové režimy atd.. -Vyšší výkon (stav výkonu ako pri novom DPF žiadne spomaľovanie lopatiek turba) -V aute ostáva katalyzátor ktorý zachytáva najväčšie nečistoty demontuje sa iba vložka DPF -Po zapojení diagnostiky ukazuje reálne hodnoty filtra (Ina možnosť vypnutia dpf -pri zmene softwaru RJ tato hodnota v aktuálnych hodnotách chyba alebo je vyblokovana celkom rýchlo cez diagnostiku sa dá zistiť že dpf v aute chyba a je vy blokovaní ) -Odstránenie problém s 5vstrekom keďže tento vstrek nahradí emulátor umytie grátis:) Záruka

FOTOGALERIA :https://www.facebook.com/pg/JapaneseCus ... 5747105206

AUTOSERVIS: https://www.facebook.com/JapaneseCustoms
FaceBook:JapaneseCustoms
špecializovaný servis japonských áut
5rokov mechanik-diagnostik u TOYOTA
TEL:0948 011 923
5xmajster sr dbdragracing
LEXUS LS600HL
Subaru Impreza 2,5Sti,TurboKIT TEIN ,520PS
supra MKIV manual original LHD

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných