Rav IV 2,2 Simulator,TURBo,GO motor ,ojnicne loziska ,EMISNA+STK
-------------------------------------------JapaneseCustoms------------------------------------------
Zákazník k nám došiel na núdzovom režime, že mu mizne chladiaca kvapalina ,ma nudzovy režim zapcháte dpf,že mu dymí okolo turba ktoré prepuštalo olej okolo slimáka na vyfukove potrubie a stráca sa olej,zákazník sa aj sťažoval na časte dymenie ktoré spôsobovala častá regenerácia DPF filtera ,realizácia STK+EMISNA Nasledovalo "motor von":D takýchto motorov už mame zgenerovaných cez 300ks bez reklamácie ...komplet rozobratie motora aj blok,čistenie piestov aj rozhýbanie piestnych krúžkov ktoré boli zapečené ultrazvukom/chemicky,výmena ojničnych ložisk ktoré boli opotrebene vid foto, komplet generálka hlavy,repas turba ktoré bolo poškodene z dôvodu zapchateho DPF ,vodnej pumpy,kladiek termostat šruby do hlavy ,rozvodovej sady,tesnenia,semeringy, Montaž simulátora DPF hneď na druhy deň realizácia STK+EMISNA bez problémov ...auto umytie grátis záruka Simulator DPF je Simulator ktorý vytvára simulovane podmienky nového DPF filtra vyskúšané ,zapojene cez originál OEm konektory aby nebolo vidno zasah ,STOP častému dymeniu a vysokej spotreby ,Toyota D-CAT / D4D a Lexus ma 5 vstrekovač miesto 5 vstrekovača je namontovaní mali emulátor ktorý vy blokuje 5vstrek otestovane ...aktuálne hodnoty RJ po namontovaní emulátora sú ako stav nového dpf ,spotreba nižšia o cca 30% podľa toho v akom stave ste mali starý DPF filter a ako často ho regenerovalo keďže pri regenerácii ide spotreba hore aj o 2l a viac VYHODY: -Auto prestane brutálne dymiť:)) -Obvyklá spotreba pri zlom dpf/5vstrekovac 9-11l po namontovaní simulátora okolo 6l -Nižšia spotreba vypnutie 5vstrekovaca ktorý funguje pri regenerácii filtra o cca 30% auto prestane zadymovať na bielo (neregeneruje filter) -Dlhšia životnosť TURBA zapcháte DPF spôsobuje spätné tlaky na lopatky turba ktoré nasledovne vy osi hriadeľ turba a začne prepúšťať olej -Možnosť jazdiť krátke trasy ,koniec problému s chybou P 2002 zapchatý dpf filter ,núdzové režimy atd.. -Vyšší výkon (stav výkonu ako pri novom DPF žiadne spomaľovanie lopatiek turba) -V aute ostáva katalyzátor ktorý zachytáva najväčšie nečistoty demontuje sa iba vložka DPF -Po zapojení diagnostiky ukazuje reálne hodnoty filtra (Ina možnosť vypnutia dpf -pri zmene softwaru RJ tato hodnota v aktuálnych hodnotách chyba alebo je vyblokovana celkom rýchlo cez diagnostiku sa dá zistiť že dpf v aute chyba a je vy blokovaní ) -Odstránenie problém s 5vstrekom keďže tento vstrek nahradí emulátor umytie grátis:) Záruka
FOTOGALERIA :https://www.facebook.com/pg/JapaneseCus ... 5747105206
AUTOSERVIS: https://www.facebook.com/JapaneseCustoms
Rav IV 2,2 Simulator,TURBo,GO motor ,ojnicne loziska ,EMISNA+STK
Rav IV 2,2 Simulator,TURBo,GO motor ,ojnicne loziska ,EMISNA+STK
FaceBook:JapaneseCustoms
špecializovaný servis japonských áut
5rokov mechanik-diagnostik u TOYOTA
TEL:0948 011 923
5xmajster sr dbdragracing
LEXUS LS600HL
Subaru Impreza 2,5Sti,TurboKIT TEIN ,520PS
supra MKIV manual original LHD
špecializovaný servis japonských áut
5rokov mechanik-diagnostik u TOYOTA
TEL:0948 011 923
5xmajster sr dbdragracing
LEXUS LS600HL
Subaru Impreza 2,5Sti,TurboKIT TEIN ,520PS
supra MKIV manual original LHD
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných