av iv 2,2dcat VYMENA ojnicnych ložisk,kovový zvuk
Miesto nasnímania: Japanese Customs
zákazník K nám došiel z lm koli dpf filtru kde sa problém vyriesil ale bolo počuť pri pridávaní plynu kovový klepot.....A pri pridávaní plynu sa intenzita klepania zvyšovala.(zakaznik si tento problem vsimol tiez) ...našťastie sa to stihlo vymeniť skôr ako ich pretocilo/A zničilo motor ....V prípade že pretocit ojnicne ložiská zničí kluku-ojnicu-loziska Veľa krat V takom prípade nemá zmysel motor opravovať koli vysokým nákladom. ......DÔVOD dlhý interval vymení oleja odporúčame miesto 30 000 meniť jednoznačne 15 000km,nekvalitný olej,plný plyn na studené štarty,...rav iv mala nabehane okolo 160 000km;)....po vymene ojnicnych lozisk motor ide krasne ticho:) a bez strachu z jazdy kedy sa to rozpadne:)
SERVIS : https://www.facebook.com/JapaneseCustoms
FOTO GALERIA: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 491&type=3
FOTO/DOVODrav iv 2,2dcat VYMENA ojnicnych ložisk,kovový zvuk
FOTO/DOVODrav iv 2,2dcat VYMENA ojnicnych ložisk,kovový zvuk
FaceBook:JapaneseCustoms
špecializovaný servis japonských áut
5rokov mechanik-diagnostik u TOYOTA
TEL:0948 011 923
5xmajster sr dbdragracing
LEXUS LS600HL
Subaru Impreza 2,5Sti,TurboKIT TEIN ,520PS
supra MKIV manual original LHD
špecializovaný servis japonských áut
5rokov mechanik-diagnostik u TOYOTA
TEL:0948 011 923
5xmajster sr dbdragracing
LEXUS LS600HL
Subaru Impreza 2,5Sti,TurboKIT TEIN ,520PS
supra MKIV manual original LHD
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných