Kúpa RAV 4
Kúpa RAV 4
Na čo si mám dať pozor pri kúpe ojazdeného auta.
Chcem kúpiť naftu III radu RAV 4 . Ďakujem.
Chcem kúpiť naftu III radu RAV 4 . Ďakujem.
KOCKOMAN
Re: Kúpa RAV 4
Ja by som na zaklade vlastnych skusenosti do toyotackeho dieselu nesiel. Vlastne uz asi do ziadneho .
Toyota RAV4 Hybrid AWD Selection
Toyota Previa 2,4 XL
Toyota Previa 2,4 XL
- tomtoylc
- panic
- Príspevky: 55
- Dátum registrácie: Sobota, 9. Marca 2013, 09:45
- Bydlisko: ZA (SK) / OV (CZ)
Re: Kúpa RAV 4
ja by určite kupoval na západe u nás to je lotéria ale občas sa nejaký pekný kúsok nájde
... čo sa poruchovosti týka tak u diesla si treba dávať pozor - klasika - vstreky .... dvojhmotný zotrvačník , EGR , turbo
... benzín 2.0VVTi by bola stopercentne lepšia voľba čo sa týka spoľahlivosti
... mimo dieslových motorov tieto autá nemaju žiadne problémi
... pri kúpe sa oplati skontorlovať podvozok a brzdové kotúče
... a ak už kúpiš (pred tým riadne overenú a skontorlovanú) RAV4 s dielom pod kapotou tak tankuj len drahiu naftu + hlavne v zime používať kvalitné aditiva
... čo sa poruchovosti týka tak u diesla si treba dávať pozor - klasika - vstreky .... dvojhmotný zotrvačník , EGR , turbo
... benzín 2.0VVTi by bola stopercentne lepšia voľba čo sa týka spoľahlivosti
... mimo dieslových motorov tieto autá nemaju žiadne problémi
... pri kúpe sa oplati skontorlovať podvozok a brzdové kotúče
... a ak už kúpiš (pred tým riadne overenú a skontorlovanú) RAV4 s dielom pod kapotou tak tankuj len drahiu naftu + hlavne v zime používať kvalitné aditiva
Land Cruiser family : EX: HJ60 , KZJ 70 VX , KZJ 70 LX ,HDJ 80 VX ,KDJ 150 Executive , EX: LJ70 LX
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kúpa RAV 4
a ako jeden z miliona dovodov proti nafte, ak to chces na denne jazdenie trasy pod 20km, tak urcite ber benzin. vela ludi je zmagorenych nizkou spotrebou naftakov, ale ked si zratas vyssie oopotrebenie pneu, vymenu vstrekov, cerpadla, dvojhmotoveho zotrvacniku, pripadne aj turba, alebo domontovanie nezavisleho kurenia aby sa tam dalo v zime vydrzat, tak je to ovela drahsie nez benzin.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: Kúpa RAV 4
aj ja dakujem za rady, kedze u nas v rodine asi pribudne prave ravka 2gen. a benzin, aj ked spapa viac, no za kratke vzdialenosti najazdene bez starosti to stoji
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
Re: Kúpa RAV 4
KONECNE TOYOTA (RAV 4) na rok 2015 UROBILA NAPRAVU OHLADOM BEZPECNOSTI -TRVALO TO 2-ROKY.
HOCI : www.euroncap.com - (za 5 hiezdiciek) , www.iihs.org - (USA-prepadak.2013,2014)
MODEL ROKU 2015 -OK!!!
Treba pozriet vsetky videa.
PRAJEM PRIJEMNE PREZITIE SVIATKOV A HLAVNE SA BEZPECNE VRATIT...
HOCI : www.euroncap.com - (za 5 hiezdiciek) , www.iihs.org - (USA-prepadak.2013,2014)
MODEL ROKU 2015 -OK!!!
Treba pozriet vsetky videa.
PRAJEM PRIJEMNE PREZITIE SVIATKOV A HLAVNE SA BEZPECNE VRATIT...
Re: Kúpa RAV 4
Rozmýšľam nad kúpou Toyota RAV4 II 2.0 D-4D, no chcel by som sa opýtať aké mate skúsenosti s týmto motorom, resp. autom. V predchádzajúcich príspevkoch niečo bolo naznačené, ale to bolo na III generáciu. Prípadne, či niekto nevie od akého roku sa začali montovať DPF filtre, rád by som sa takej verzii vyhol. Za všetky rady vopred ďakujem.
Re: Kúpa RAV 4
Ja s tym motorom moc dobre skusenosti nemam, aj ked to nebolo v RAV, ale v Previi - menene turbo a klasika SCV ventily. Zalezi, na ake jazdy to auto potrebujes. U mna to bolo tak, ze nizsiu spotrebu som draho preplatil na servise a to nehovorim o haklivosti na kvalitu nafty, traktorovom zvuku, moznych problemoch so startovanim pri silnych mrazoch, kurenim v zime, dvojhmote, DPF, vstrekoch a pod. Jednoducho diesel ma v porovnani s benzinom toho podstatne viac, co sa moze posrat. Osobne by som urcite volil benzin. Je to vsak samozrejme na tebe, tvojich potrebach a preferenciach, kazdopadne prajem stastny vyber a kupu auta, s ktorym budes spokojny, ci uz diesel alebo benzin.
Toyota RAV4 Hybrid AWD Selection
Toyota Previa 2,4 XL
Toyota Previa 2,4 XL
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kúpa RAV 4
Pre benzin hovori este jedna vec, a to LPG. Tak nizke naklady na kilometer nedosiahnes so ziadnym dieslom
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
Re: Kúpa RAV 4
Precitat:
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým oblúkom...............
http://www.automag.sk/tychto-20-motorov ... ticleStart
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým oblúkom...............
http://www.automag.sk/tychto-20-motorov ... ticleStart
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem
Re: Kúpa RAV 4
Ďakujem zatiaľ za rady. No vyzerá, že to nebude asi šťastná voľba ísť do toho dieselu. No ale napríklad v tom článku o tých nepodarených motoroch sú spomínané Toyota 2.2 D4-D/ D-CAT (do 2009). A nebude rozdiel medzi motorom 2.2 a 2.0? Lebo ten 2.0 je len 85kw zatial čo ten 2.2 je 130kw. Lebo ja uvažujem niečo medzi 2003 - 2005 rok výroby 2.0. Teda podľa financii mi to aj tak vychádza.
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kúpa RAV 4
Ten dvojliter nie je vyslovene zly motor, ma rovnake problemy ako ine diesle. Dolezite je na ake jazdenie kupujes auto. Pokial budes jazdit hlavne dlhsie cesty a denne suvislo prejdes aspon 20-30km tak diesel je celkom ok volba. Pokial ale budes jazdit po meste na jeden krat okolo 5-10km a dlhsiu cestu (viac ako 150km) par krat do roka, tak diesel nie je stastne riesenie.
Deisel sa proste dlhsie zohrieva a ma rad pracu v stalych otackach.
Pokial narazis na dobry kus ktory nebol niceny pri kratkych mestskych jazdach, tak myslim, ze to nebude zly motor.
Deisel sa proste dlhsie zohrieva a ma rad pracu v stalych otackach.
Pokial narazis na dobry kus ktory nebol niceny pri kratkych mestskych jazdach, tak myslim, ze to nebude zly motor.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných