zdravim,
vedel by mi niekto poradit?
mam diesel rav4 d4d 100kw
v uplynulych tyzdnoch mam problem so startovanim. akonahle je -5 az -8 tak az na 3-4 krat nastartujem
v minulosti mi pri tychto teplotach auto nabehlo vpohode
menili mi akurat polmotor - takze auto je opat v zabehu - neviem ci to ma s tym nejaky suvis
este v oktobri som nabijal bateriu a nechal vymenit palivovy filter
tankujem naftu na OMV a v rakusku na BP - kde pridavam este zimne aditiva od VIF
kde by mohol byt problem? zhavice? trysky?
vdaka
Zle startovanie pri -5 stupnoch
Re: Zle startovanie pri -5 stupnoch
takze bol som s tym v servise...
2 zhavice su zle
nutna vymena
2 zhavice su zle
nutna vymena
Re: Zle startovanie pri -5 stupnoch
pinpo napísal:takze bol som s tym v servise...
2 zhavice su zle
nutna vymena
to je ešte ten lepší prípad
Lexus RX 400h,2008
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw
Re: Zle startovanie pri -5 stupnoch
PROSÍM Vás o radu
Vlastním Toyotu Rav 4 II 2006 85 Kw. Začal som mať veľmi záhadný problém so štartovaním môjho auta. Auto totiž to nechce chytiť hneď na prvý krát, no len pri štartovaní za studena. Počas celého dňa bez problémov štartuje (no niekedy chytí aj po 3 dňoch státia). Keď sa k tomu pridal aj "podivný zvuk s motora" ( http://www.youtube.com/watch?v=k5UnNcX_j4A) a zistil som že je to vo filtri, začal som upodozrievať palivový filter. Po napumpovaní pumpičky na vrchu palivového filtra sa stratil aj "podivný zvuk" a auto aj po dlhom státí okamžite bez problémov naštartuje. Tým som bol presvedčený že je určite problém v palivovom filtry, prípadne v kovovej nádobe v ktorej sa filter nachádza. Myslím si, že niekde uniká vzduch, pretože aj to problematické štartovanie znie ako keby nemal štavu.
Vymenil som batériu za úplne novú aby som vylúčil baterku. Volal som do Toyoty kde mi povedali že to budú SCV ventili. Ventily sa vymenili, no žiadna zmena, tak som auto zaniesol naspäť. Po dôkladnej diagnostike ktorá ukázala že auto úplne v poriadku, rozhodli sa pozrieť vstreky - bez problémov. Ostávalo dať čerpadlo na repas, no keďže som trval na tom že oni diagnostikujú chyby a nebudem platiť ich omyli, pred repasom čerpadla ho napojili priamo na naftu cez malý filter a čerpadlo fungovalo normálne. Rozhodli sa teda vymeniť nádobu palivového filtra za úplne novú. Auto by malo byť v poriadku.
Dnes som auto ledva naštartoval s absolútne rovnakým problémom (auto naštartuje, buď veľmi ťažko, alebo až na 2-3 krát, no potom celý deň štartuje ako nové). Vôbec nič ma nenapadá čo by to mohlo byť a v Toyote sú už z toho zúfalí.
Prosím Vás ak mal niekto niekdy rovnaký problém, prípadne má nápad čo by mohol byť zdrojom problému napíšte mi.
Ďakujem pekne.
Vlastním Toyotu Rav 4 II 2006 85 Kw. Začal som mať veľmi záhadný problém so štartovaním môjho auta. Auto totiž to nechce chytiť hneď na prvý krát, no len pri štartovaní za studena. Počas celého dňa bez problémov štartuje (no niekedy chytí aj po 3 dňoch státia). Keď sa k tomu pridal aj "podivný zvuk s motora" ( http://www.youtube.com/watch?v=k5UnNcX_j4A) a zistil som že je to vo filtri, začal som upodozrievať palivový filter. Po napumpovaní pumpičky na vrchu palivového filtra sa stratil aj "podivný zvuk" a auto aj po dlhom státí okamžite bez problémov naštartuje. Tým som bol presvedčený že je určite problém v palivovom filtry, prípadne v kovovej nádobe v ktorej sa filter nachádza. Myslím si, že niekde uniká vzduch, pretože aj to problematické štartovanie znie ako keby nemal štavu.
Vymenil som batériu za úplne novú aby som vylúčil baterku. Volal som do Toyoty kde mi povedali že to budú SCV ventili. Ventily sa vymenili, no žiadna zmena, tak som auto zaniesol naspäť. Po dôkladnej diagnostike ktorá ukázala že auto úplne v poriadku, rozhodli sa pozrieť vstreky - bez problémov. Ostávalo dať čerpadlo na repas, no keďže som trval na tom že oni diagnostikujú chyby a nebudem platiť ich omyli, pred repasom čerpadla ho napojili priamo na naftu cez malý filter a čerpadlo fungovalo normálne. Rozhodli sa teda vymeniť nádobu palivového filtra za úplne novú. Auto by malo byť v poriadku.
Dnes som auto ledva naštartoval s absolútne rovnakým problémom (auto naštartuje, buď veľmi ťažko, alebo až na 2-3 krát, no potom celý deň štartuje ako nové). Vôbec nič ma nenapadá čo by to mohlo byť a v Toyote sú už z toho zúfalí.
Prosím Vás ak mal niekto niekdy rovnaký problém, prípadne má nápad čo by mohol byť zdrojom problému napíšte mi.
Ďakujem pekne.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných