Vymena rozvodov RAV 4 2,0D4D
Vymena rozvodov RAV 4 2,0D4D
Ahojte chcem sa opytat potrebujem vymenit rozvody na RAV4 2,0D4D a hladam niekoho kto mi moze doporucit niekoho na ich vymenu samozrejme niekdo kto to robil uz pred tym ja som z Kosic dakujem.
- liguere
- toyoťák
- Príspevky: 814
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
- Bydlisko: presov
- Kontaktovať používateľa:
Re: Vymena rozvodov RAV 4 2,0D4D
viem ti odporucit v PO, ak by si chcel
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
Re: Vymena rozvodov RAV 4 2,0D4D
No uz som nasiel niekoho a odysila mi aj spojka pred jeho dielnou takze parada neviete chcem kupit namiesto dvojhmotneho zotrvacnika jedno hmotny nemate s nim skusenosti bol by som rad keby ste mi poradily dakujem.
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Vymena rozvodov RAV 4 2,0D4D
vie mi niekto vysvetlit co je dvojhmotny zotrvacnik a preco sa meni na tomto aute, ked zvycajne sa nikdy zotrvacniky nemenia, nakolko sa na nich nema co opotrebovat, resp. urcite nie do 300tkm, a menia sa zvycajne len pri sportovych upravach, kde je cielom znizit vahu? Vysvetlite mi to niekto? podla mna menit zotrvacnik na pomerne novom aute je kokotina, ved musi stacit lozisko, lamela a eventuelne pritlacny tanier... aj ked casto aj ten moze zostat povodny, lebo mnohe OEM su lepsie nez novy polsky/cinsky pritlacny.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Vymena rozvodov RAV 4 2,0D4D
no to by celkom aj mna zaujimalo, ked som zhanal na firemne MB Vito spojkovu sadu, tak mi typek ponukol sadu s konverziou na jednohmotny, lebo vraj tie dvojhmotne mi budu furt odchadzat... (inak firemne Vito ma za treti rok tretiu spojku...)
edit:
http://www.mjauto.cz/html/dvouhmotovy_setrvacnik.html
edit:
http://www.mjauto.cz/html/dvouhmotovy_setrvacnik.html
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Vymena rozvodov RAV 4 2,0D4D
si sikovny, dikez!
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Re: Vymena rozvodov RAV 4 2,0D4D
Skusim to ja vysvetlitsom len laik takze dvojhmotny zotrvacnik sa sklada s dvoch casti medzi nimi su pruziny ktore obsolvuju otrasy prenosi pri radeny atd.... ma to zevraj vecsi konfort ale ja to nepocitujem.Takze ked si to vezmeme ze sa pruziny unavia niekedy pri 140 000km tak to zaciny vybrovat obcas sa zasekne co sa stalo mne lebo spruziny su uz opotrebene tak preto vam zacne vybrovat auto ked stojite napriklad a zacne vam buchat pri vypinani ma to rozne priznaky mne zacalo vybrovat auto na volnobech.Takze ked vymenis dvojhmotny za jednohmotny uz ti nema co vybrovat a sa tam znicit a ani unavit tak preto sa menia a obzvlast je to choroba RAV 4 takze tak dufam ze som to vysvetlil aspon tak mi to bolo vylozene a po diskusii s mechanikom co ma 20 rocnu prax tak mi povedal ze pokial nikomu nepoviete ze ste mu davl jednohmotny namiesto dvojhmotneho tak to asi ani nezisti.to je vsetko
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných