Problém s motorom D4D

všetko o tomto modeli
Petox
nula
Príspevky: 3
Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Marca 2009, 19:26
Bydlisko: Prešov

Problém s motorom D4D

Príspevok od používateľa Petox » Nedeľa, 22. Marca 2009, 20:33

Ahojte,som tu nový a potrebujem radu. Pred pol rokom som kúpil Rav4 D4D, ktorá ma stojí mnoho nervov a hlavne peňazí. Po dvoch týždňoch odišlo turbo, po výmene za nové, auto klepe v záťaži pri otáčkach od 1300-2000, po štarte za studena dymí a ide na 3 valce . Okrem turba som vymenil olej ,filtre ,aj palivový, všetky 4 vstreky,žhavič ostatné sú OK. Po zohriatí ide super bez trhania ,dymu, má výborný ťah, no počuť ten klepot. Na voľnobehu po zohriatí absolútne tichý . Poradťe.

perav
panic
Príspevky: 90
Dátum registrácie: Utorok, 4. Septembra 2007, 13:34
Bydlisko: Gelnica / Košice

Re: Problém s motorom D4D

Príspevok od používateľa perav » Pondelok, 25. Mája 2009, 09:26

Preveril si si ventily, či nie je niektorý chytený?
RAV 4 D-4D
Toyota Yaris
Mercedes Benz 411CDI
Ex. Dacia 1300
Ex. Avia 31 Caravan
Ex. Praga V3S
Ex. Toyota Corolla E10,r.v. 96,
Ex. Volvo FLC

kono
nula
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Sobota, 31. Mája 2014, 15:21

Re: Problém s motorom D4D

Príspevok od používateľa kono » Piatok, 18. Júla 2014, 18:32

PROSÍM Vás o radu

Vlastním Toyotu Rav 4 II 2006 85 Kw. Začal som mať veľmi záhadný problém so štartovaním môjho auta. Auto totiž to nechce chytiť hneď na prvý krát, no len pri štartovaní za studena. Počas celého dňa bez problémov štartuje (no niekedy chytí aj po 3 dňoch státia). Keď sa k tomu pridal aj "podivný zvuk s motora" ( http://www.youtube.com/watch?v=k5UnNcX_j4A) a zistil som že je to vo filtri, začal som upodozrievať palivový filter. Po napumpovaní pumpičky na vrchu palivového filtra sa stratil aj "podivný zvuk" a auto aj po dlhom státí okamžite bez problémov naštartuje. Tým som bol presvedčený že je určite problém v palivovom filtry, prípadne v kovovej nádobe v ktorej sa filter nachádza. Myslím si, že niekde uniká vzduch, pretože aj to problematické štartovanie znie ako keby nemal štavu.

Vymenil som batériu za úplne novú aby som vylúčil baterku. Volal som do Toyoty kde mi povedali že to budú SCV ventili. Ventily sa vymenili, no žiadna zmena, tak som auto zaniesol naspäť. Po dôkladnej diagnostike ktorá ukázala že auto úplne v poriadku, rozhodli sa pozrieť vstreky - bez problémov. Ostávalo dať čerpadlo na repas, no keďže som trval na tom že oni diagnostikujú chyby a nebudem platiť ich omyli, pred repasom čerpadla ho napojili priamo na naftu cez malý filter a čerpadlo fungovalo normálne. Rozhodli sa teda vymeniť nádobu palivového filtra za úplne novú. Auto by malo byť v poriadku.

Dnes som auto ledva naštartoval s absolútne rovnakým problémom (auto naštartuje, buď veľmi ťažko, alebo až na 2-3 krát, no potom celý deň štartuje ako nové). Vôbec nič ma nenapadá čo by to mohlo byť a v Toyote sú už z toho zúfalí.

Prosím Vás ak mal niekto niekdy rovnaký problém, prípadne má nápad čo by mohol byť zdrojom problému napíšte mi.

Ďakujem pekne.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných