Starsia Rav 4

všetko o tomto modeli
Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Starsia Rav 4

Príspevok od používateľa AndyGTP » Pondelok, 18. Septembra 2006, 15:52

chlapi, viete mi nieco porozpravat o RAVkach, podla vsetkeho asi najma o prvej generacii, modely kolem roku 99, ake motory mali, ake vykony atd... vsimol som si inzeraty s 95kW dvojlitrami benzinovymi, je postacujuci taky motor na toto hoviadko?

ak mate niekto nejake linky, recenzie, skusenosti, sem s tym. dik

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
fajry
administrátor
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa fajry » Pondelok, 18. Septembra 2006, 15:55

Co chces byt pripraveny na dalsiu buracku? Vacsie auto - vacsia odvaha? Alebo aby Ta dalsi dedko nezroloval? ;-)

Prepac Andy, no nemohol som si odpusit ...

:-) Skusim nieco vysnorit v mojich bookmarkoch - mam niekde nejake info o tomto aute. Zatial skus toto:

http://www.autohit.cz/test/testy.php3?id=818
http://www.autohit.cz/test/testy.php3?id=972
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Pondelok, 18. Septembra 2006, 16:00

andy, skus sa popytat na ceskom fore, tam je tych 1g raviek urcite viac.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Pondelok, 18. Septembra 2006, 16:25

nebude pre mna, ak bude. Jeden avensis padol, ci sa obzriem po dalsom takom istom, alebo to bude toto riesenie, este uvidim, kazdopadne nieco z toho bude, takze vtip to nie je, ale seriozna prosba o help, kedze ravky vobec nespadaju do mojich znalosti. Ale to ze doma bude dalsia Toy je viac ako iste.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Pondelok, 18. Septembra 2006, 21:31

fajry: dobre linky, takze mas stastie a odpustam ti

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Orech2
panic
Príspevky: 41
Dátum registrácie: Nedeľa, 1. Januára 2006, 21:11
Bydlisko: Liptovský Hrádok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Orech2 » Utorok, 19. Septembra 2006, 21:47

Mám ravku rok výroby 96, nabehané 295000km a motor ide ako hodinky. Auto dokáže prejsť aj drsnejším terénom, ale všetko záleží od vodiča a pneumatík. Spojka si dosť vytrpí v teréne. Väčšie ťažkosti som s ňou nemal a dúfam , že ani nebudem mať. Ak ťa niečo podrobnejšie zaujíma, rád pomôžem.
každý auto znižuje a ja ho zvyšujem:-D
toyota rav 4, SPL a SQ.
http://www.tuning4ever.sk

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Utorok, 19. Septembra 2006, 22:37

jaj orech teba som potreboval. dobre rady nad zlato. ja som pozeral tie ktore su po "facelifte", teda ak sa nemylim zhruba rv. 12/98 az 99 a 2000, tie ktore maju trojramenny volant. Rad citam ze mas skoro 300 000 a motor taha ok, mna by zaujimalo okrem toho, ako dlho ju mas a ci ohladne podvozku+karoserie mas nejake tipy+zavady, s ktorymi si sa stretol. Vidim ze mas asi manual, mna by zaujimal aj automat ako na tom je. Z fajryho liniek som sa dozvedel to co od teba - zalezi kto ako na tom jazdi a kde. Ak by sa nam dostala do ruky ravka, o prejazde terenom asi rec nebude, ale v zime by bodla kedze v tejto oblasti je zvyseny vyskyt neodhrabaneho snehu grrr.

ak ti neico napadne, kludne napis. Vybavy a podobne veci som si pokukal uz, ale zaujimalo by ma, ci sa da niekde zohnat ta predna mreza typu off-road /alf to nazval odhrnac na losy/, lebo bolo to za priplatok a nie vsetky to maju, nevies o niecom? dik

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Utorok, 19. Septembra 2006, 23:49

'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
Orech2
panic
Príspevky: 41
Dátum registrácie: Nedeľa, 1. Januára 2006, 21:11
Bydlisko: Liptovský Hrádok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Orech2 » Streda, 20. Septembra 2006, 12:34

Mám ju rok aj niečo, kúpil som ju od pána , ktorého poznám a on s ňou moc v teréne nejazdil. Po zime mi odišli tlmiče, tak som tam nahodil OME podvozok, zvýšila sa priechodnosť terénom aj jazdné vlastnoti sa zlepšili. Musel som meniť aj brzdy a nastriekať podvozok ,ale na auto ktoré ma 10 rokov je to normálne.Karoseria nemá žiadnu hrdzu. Na zimu treba vybrať len dobré gumy a prejdeš naozaj všade.Dostať na ňu v obchodoch predné aj zadné rámy, stupačky to si kukni aj tu http://www.iltrade.sk/ tam choď na produkty a hladaj podla značky... Ak ma ešte niečo napadne tak napíšem.
každý auto znižuje a ja ho zvyšujem:-D
toyota rav 4, SPL a SQ.
http://www.tuning4ever.sk

Používateľov profilový obrázok
wilson
Toyota guru
Príspevky: 1013
Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa wilson » Streda, 20. Septembra 2006, 14:11

s rámamy by som sa moc neponáhlal, lebo som započul čosi, že majú byť nelegálne.
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Streda, 20. Septembra 2006, 15:35

sak s ramom nemusis ist na STK :wink: a pokial to ma daky zasrany TUV certifikat, tak prosim. ale je fakt, ze ked s ramom zramujes chodca, tak lekarnicku uz ani nemusis vytahovat. :cry:
druha generacia ravky mala tusim nejaky fajnovy integrovany ram namiesto trubkoveho a dostala vysoko nadpriemerne vysoke hodnotenie v EuroNCAP v ochrane chodcov (kukol som to, dostala 3 hviezdicky spolu s Hondou CR-V, zvysok sveta mal 1)
pokial clovek nema v umysle jazdit cez stada krav alebo pluhovat losy v svedsku, tak ram netreba,
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Streda, 20. Septembra 2006, 15:37

a ram tuto vedia urobit na zakazku: http://www.fiala.sk
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
wilson
Toyota guru
Príspevky: 1013
Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa wilson » Streda, 20. Septembra 2006, 15:58

ja som to myslel tak, že ich chcú zakázať - asi koli ochrane chodcov. a taký rám je tam aj tak len na frajerinu. podla mna je opodstatnený len na pravých offroadoch a tie aj tak papiere na normálnu cestu nemajú.
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Streda, 20. Septembra 2006, 23:24

ja si myslim ze je to naozaj skor stylova zalezitost, vyzera to zaujimavo na tom aute, ako doplnok je to dobre. Chodcu to nesetri myslim, ale auto pred narazom urcite :)))

btw, ak do rana nezomriem, ak stastne dopravim zvysok kupnej ceny, mame doma rav4. ale ako bela bugar vravi: nekric plot, kym nepreskocis hop.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Elvis » Štvrtok, 21. Septembra 2006, 09:13

chlapci!!! Rozlisujte ochranny ram a okrasny ram. 99.99% 4x4 ma len ten druhy, tj uplne kokotsky material a uchytenie (o naraznik alebo mriezku chladica), cize ak s tym budes burat tak:
1) dojebete ta blbost v predu ak veci ktore by inak boli nedoknute, ako kapota, chladic, svetla atd atd atd
2) sposoby vacsiu skodu domu v predu a moze aj tebe viac ublizit ak sa to odtrhne
3) o chodcoch ani nevravim...

ten fiala dot sk by som vynechal, firmu poznam, zial...

skutocne ochranne ramy maju uchytenie priamo na ram auta, alebo na naraznik ktory je komplet meneni na masivny kovovy. ved sa pozri tymto akoze offroadom pod predny naraznik a zistis ze ta strieborna okrasa konci hned pod nim...

inak k ravke - bal by som sa jedine spotreby s tym automatom. ina ako 2.0 benzin sa stara ravka nerobila.
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných