Točí, točí a nenaskočí - prosím pomoc
Napísané: Piatok, 30. Mája 2014, 09:17
Zdravím chalani
Mám tu Toyotu MR2 W3 Cabrio 1.8L 16V 103kW rv.2000 1ZZFE
A nestartuje začnu úplně od začátku, dovezl jsem ji na přání zákazníka z jiného malého servisu kde MR2 dal na výměnu Z tlumičů. A tam na druhý den mechanik už nenastartoval a nevěděl co s tím, v Origo Toyotě mu řekli že ŘJ motoru je KO. Tak jsem to tu zkoušel...k ŘJ se normálně připojím a je bez závad a všechno normálně ukazuje, jako je např. teplota vody, vzduchu pak váhu vzduchu atd...aji když odpojím nějakej snímač tak ukáže chybu. A já jsem zjistil že se válce úplně zaplavují benzínem, ale hodně! Jiskru to háže na všech svíčkách krásnou aji jsem měnil svíčky a nic. Vstřiky jsem měl venku a napojené na liště a startoval...všechny těsní, žadnej nekape akorát stříkají benzín jak střelené a to všechny a aji se stejným úhlem. Měřil jsem tlak benzínu, měřil jsem to hned u čerpadla...do lišty jde jen jeden přívod takže regulátor tlaku je v nádrži spolu s filtrem a čerpadlem, naměřil jsem 3,1barů. V ESI(tronicu) mi to ukazuje že tam má být 3,0-3,4barů ale je tam napsané "Regulační tlak - s podlatkem"
a to podtlak nema na regulátoru, takže nevím jestli je to správně. Měl jsem aji celé to čerpadlo rozdělané aji ten regulátor a všechno vypadalo čistě a v pořádku. Zkoušel jsem to nastartovat na startovací sprej, odpojil jsem vstřiky a stříkal do sání a motor běžel. Vytáhl jsem snímač chladící kapaliny a zahřál ho na 80stupňů a motor nechytl se vstřikama. Tlaky ve válcích to má všechny dobré. Měnil jsem olej a bylo tam o tři litry více, takže tam byl benzín. Měl jsem to u profesionála na ŘJ v polsku, kde mu dávám už mnoho let ŘJ a nikdy žádnej problém a všechno v poho. Měnily jsme v MR2 ŘJ motoru, sehnal jsem úplně stejnou se stejnými čísli on to předělal a nic.
Mě tak napadá že ŘJ dlouho otvírá vstřiky a tím se zaplaví válce ale nejsem si jistej a nevím jak to otestovat, teda vím jak ale nemám na to ten přístroj a nevím kdo by ho měl. Jsem z Ostravy
Tak máte někdo nějakej nápad? Jinač předem děkuji za odpovědi...S pozdravem Lukas
Mám tu Toyotu MR2 W3 Cabrio 1.8L 16V 103kW rv.2000 1ZZFE
A nestartuje začnu úplně od začátku, dovezl jsem ji na přání zákazníka z jiného malého servisu kde MR2 dal na výměnu Z tlumičů. A tam na druhý den mechanik už nenastartoval a nevěděl co s tím, v Origo Toyotě mu řekli že ŘJ motoru je KO. Tak jsem to tu zkoušel...k ŘJ se normálně připojím a je bez závad a všechno normálně ukazuje, jako je např. teplota vody, vzduchu pak váhu vzduchu atd...aji když odpojím nějakej snímač tak ukáže chybu. A já jsem zjistil že se válce úplně zaplavují benzínem, ale hodně! Jiskru to háže na všech svíčkách krásnou aji jsem měnil svíčky a nic. Vstřiky jsem měl venku a napojené na liště a startoval...všechny těsní, žadnej nekape akorát stříkají benzín jak střelené a to všechny a aji se stejným úhlem. Měřil jsem tlak benzínu, měřil jsem to hned u čerpadla...do lišty jde jen jeden přívod takže regulátor tlaku je v nádrži spolu s filtrem a čerpadlem, naměřil jsem 3,1barů. V ESI(tronicu) mi to ukazuje že tam má být 3,0-3,4barů ale je tam napsané "Regulační tlak - s podlatkem"
a to podtlak nema na regulátoru, takže nevím jestli je to správně. Měl jsem aji celé to čerpadlo rozdělané aji ten regulátor a všechno vypadalo čistě a v pořádku. Zkoušel jsem to nastartovat na startovací sprej, odpojil jsem vstřiky a stříkal do sání a motor běžel. Vytáhl jsem snímač chladící kapaliny a zahřál ho na 80stupňů a motor nechytl se vstřikama. Tlaky ve válcích to má všechny dobré. Měnil jsem olej a bylo tam o tři litry více, takže tam byl benzín. Měl jsem to u profesionála na ŘJ v polsku, kde mu dávám už mnoho let ŘJ a nikdy žádnej problém a všechno v poho. Měnily jsme v MR2 ŘJ motoru, sehnal jsem úplně stejnou se stejnými čísli on to předělal a nic.
Mě tak napadá že ŘJ dlouho otvírá vstřiky a tím se zaplaví válce ale nejsem si jistej a nevím jak to otestovat, teda vím jak ale nemám na to ten přístroj a nevím kdo by ho měl. Jsem z Ostravy
Tak máte někdo nějakej nápad? Jinač předem děkuji za odpovědi...S pozdravem Lukas