MR II MKII 93 - výkon

všetko o tomto modeli
Užívateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2108
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať užívateľa:

Re: MR II MKII 93 - výkon

Príspevok od užívateľa smutok » Pondelok, 27. Apríla 2015, 12:52

Pokial si dobre pamatam, tak diagnosticky rezim ako pisal stenky a otacky myslim 1000 alebo 1100. Oni by ti mali autpomaticky stupnut ked zapnes diagnosticky rezim. Nepamatam si uz presne.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

drk
panic
Príspevky: 21
Dátum registrácie: Štvrtok, 1. Mája 2014, 19:05

Re: MR II MKII 93 - výkon

Príspevok od užívateľa drk » Streda, 29. Apríla 2015, 06:19

Veď práve o to ide . Ja mám v diagnostickom režime ot. okolo 800 a normálne okolo 950-1000 .Ak predstih nastavím pri 800 na 10 stupňov tak pri 1000 ot to bude okolo 12 stupňov . Tak či to mám teda nastavovať pri tých 1000 ot ? Ale však vyskúšam .
DRK

Užívateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2108
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať užívateľa:

Re: MR II MKII 93 - výkon

Príspevok od užívateľa smutok » Streda, 29. Apríla 2015, 06:52

Nepamatam si uz. Ked to nastavis v diagnostickom mode na 10 ide motor v pohode alebo ma problemy v neakom spektre otacok? Pokial ide v pohode, tam to nechaj tak.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1279
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: MR II MKII 93 - výkon

Príspevok od užívateľa tofak » Streda, 29. Apríla 2015, 09:35

Ked spajas tie piny ide o to aby sa ti vypla podtlakova regulacia predstihu, kuknem v knihe na corollu, mozno to pomoze,
lebo sa mi zda, ze to neboli tie iste piny ako na nacitanie chyb.
A ak mas stupne pri 1000 otackach tak len zdvihnes otacky kym to nastelujes a potom zas stiahnes, hlane je aby bola vypnuta ta podtlakova regulacia.

nasiel som toto:

http://www.t18.wz.cz/index.php?page=&su ... iagnostika

a tam pod fotkou diag. konektora je celkom dobry text
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

drk
panic
Príspevky: 21
Dátum registrácie: Štvrtok, 1. Mája 2014, 19:05

Re: MR II MKII 93 - výkon

Príspevok od užívateľa drk » Štvrtok, 30. Apríla 2015, 07:12

No mám to nastavené pri volnobežných otáčkach v servisnom móde pri cca 880 ot na 10 stupňov . Motor ide dobre . Len ma zaujímali tie otáčky pri nastavovaní , či nie je predpis . Nakoľko s meniacimi otáčkami sa ten predstih mení .
DRK

Užívateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2108
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať užívateľa:

Re: MR II MKII 93 - výkon

Príspevok od užívateľa smutok » Štvrtok, 30. Apríla 2015, 09:08

No uz si ma nasral, tak som isiel pozriet manual.
Predstih da nastavyje na zohriatom motore po skratovani kablom E1 a T pinov v servisnej zasuvke. Ma byt 10 stupnov.
Potom odstranis kablik zo servisnej zasuvky a skontrolujes predstih. Mal by byt 16 stupnov alebo viac na volnobehu.

Volnobeh sa nastavuje tak, ze zohriaty motor vytocis do 2500 na niekolko sekund a nasledne skontrolujes volnobezne otacky. Pri vypnutom ventilatore chladica ma byt 800 otacok.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

drk
panic
Príspevky: 21
Dátum registrácie: Štvrtok, 1. Mája 2014, 19:05

Re: MR II MKII 93 - výkon

Príspevok od užívateľa drk » Štvrtok, 30. Apríla 2015, 17:07

Tak že páni ďakujem a hlavne "smutkovi" ktorého som nechtiac nasral :D . To mi je fakt ľúto , ale pokiaľ si spätne pozerám moje otázky , pýtal som sa len na otáčky pri nastavovaní , dokonca v druhom príspevku bolo presne napísane , že je to nastavené v diagnostickom režime pri 800 ot na 1O stupňov . Tak asi stačilo napísať že to mám OK , či ????? :roll: Tak že nová info je len tých 16 pri normálnom režime a to skuknem . Tak , že sa ešte raz ospravedlňujem :) Ale pokecám si hocikedy rád , lebo nových info nikdy nie je dosť a hlavne o MR kačke :D
DRK

Užívateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2108
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať užívateľa:

Re: MR II MKII 93 - výkon

Príspevok od užívateľa smutok » Štvrtok, 30. Apríla 2015, 17:50

Tak mne sa to nechcelo cele citat, tak som to len tak preletel a nakoniec si ma donutil pozriet do manualu co som mohol spravit hned. Ale co uz.
Inak manual neuvadza pri akych otackach mas nastavovat predstih. Je tam len uvedene, ze volnobeh bez ma byt 800 otacok.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

drk
panic
Príspevky: 21
Dátum registrácie: Štvrtok, 1. Mája 2014, 19:05

Re: MR II MKII 93 - výkon

Príspevok od užívateľa drk » Piatok, 1. Mája 2015, 20:43

Ja som tiež čítal manuál a nenašiel som to tam , tak preto som sa pýtal . Ale hlavne že je všetko OK. :)
DRK

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný