MR2 Spyder
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
... a este jedno. tu je MX5, MR2 a predokolka od fiatu
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 3588789541
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 3588789541
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
tak o tej novej mr2 silne rozmyslam... hned by som ju menil za moju... a snad na jar ak budu $$$ tak idem do toho
nemate niekto nejaku linku kde su info ohladom tejto poslednej generacie? hlavne aky je rozdiel medzi prvou seriou a tou faceliftovanou???
nemate niekto nejaku linku kde su info ohladom tejto poslednej generacie? hlavne aky je rozdiel medzi prvou seriou a tou faceliftovanou???
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
rozdiel by nemal byt nejaky podstatny, motoricky je to to iste, aj podvozok by mal byt.Elvis napísal:tak o tej novej mr2 silne rozmyslam... hned by som ju menil za moju... a snad na jar ak budu $$$ tak idem do toho
nemate niekto nejaku linku kde su info ohladom tejto poslednej generacie? hlavne aky je rozdiel medzi prvou seriou a tou faceliftovanou???
ja osobne pockam na facelitovu, ked este klesne cena na trhu. teraz sa moc este nepredavaju. povacsinou iba tie starsie modely..
myslim, ze oproti Tvojej to musi byt na ceste ovela kontrolovatelnejsie
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
cahir - laka ma hlavne z dovodu daleko lepsich jazdnych vlastnosti, mensej vahy (a je lepsej rozlozenia) a novsieho motora. na okruhu bude podla mna rovnako rychla tato mk3 ako mk2 turbo... ved v kazdom teste vravia ze mk2 je trieda GT a je to odklon od povodnej filozofie a az mk3 je navrat spat...
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
no jo. ten motor v mkIII neni nijak extremne silny, je to ten isty co v celice VVTi .. necelych 140 koni!!!
ale to auto proste ma vynikajuce jazdne vlastnosti. rozlozenie by malo byt 40/60.. na suchu to musi byt great.. tie vyjazdy zo zakrut
mal som este jedno video, kde na okruhu boli kary ako supra, skyline a s2000..
a mr-s . to japonci tak volaju ako spyder. ale mala tusim 1.8 VVTLi motor . riadil ju sam ujo drift king co ho mas v ikonke. a celkom im daval s tou mr-s.
ale to auto proste ma vynikajuce jazdne vlastnosti. rozlozenie by malo byt 40/60.. na suchu to musi byt great.. tie vyjazdy zo zakrut
mal som este jedno video, kde na okruhu boli kary ako supra, skyline a s2000..
a mr-s . to japonci tak volaju ako spyder. ale mala tusim 1.8 VVTLi motor . riadil ju sam ujo drift king co ho mas v ikonke. a celkom im daval s tou mr-s.
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
Re: MR2 Spyder
tak toto musi byt super akcoska. . kam sa hrabe tazka skulava GTfour )))
toto su zihadielka
http://www.youtube.com/watch?v=QdyweN9Nq6U
toto su zihadielka
http://www.youtube.com/watch?v=QdyweN9Nq6U
- CS
- Toyota guru
- Príspevky: 1181
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: MR2 Spyder
nechapem co si tym chcel povedat... mr2 je motokara.. typu elise ... gt4 je uplne o niecom inom.. tam kde mr2 konci tam gt4 zacina ... plati obojsmerne ... je to uplne iny typ auta, ako keby si chcel porovnavat formulu s dakarskym OFFroadom .... kazdy je kral niekde inde
... 959 je aj tak naj
... 959 je aj tak naj
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: MR2 Spyder
Zopár odpovedí na Vaše otázky...
Rozdiel medzi facelift - po 03´ a staršou MR-2 W3 : Po fejslifte pribudli - hmlovky v prednom bumperi a zmenil sa trochu tvar zadného bumpra (TTE ponúka faceliftované bumpery aj pre starší model). A pod kapotou - samosvor ako štandard a voliteľná SMT 5 stupňová (poloautomat s červenými čudlíkmi na radenie na volante), alebo manuál 6 stupňová prevodovka...
Na čo treba dávať bacha pri kúpe : U modelu po facelifte je to v pohode - všetky muchy boli vychytané, ale sú kua drahé - 17 tisíc euro sa začínajú tie fakt nebúrané od r.v. 12/03. Je to ale s tými 6-imi rýchlosťami riadna miešačka - hlavne kým nevyjdete na diaľnicu. U staršieho modelu to bolo zložitejšie - nakoľko 1ZZ-FE bol úplne nový neotestovaný motor, mal jednu muchu - blbo mazal - problémy s olejovou pumpou a zopár motorov sa zadrelo. Toyota to vyriešila po svojom - ak malo auto prvého majiteľa, bolo servisované a motor bol v záruke (do 100 tisíc), tak ho bezplatne vymenila za nový s vychytanými muchami. V US popri tejto výmene menili aj pre-CAT a CAT. V Európe žiaľ nie, takže sa pár ľuďom stalo, že si hold za nový CAT museli zaplatiť (pre-CAT sa dá v poho odobrať a nemá extra vplyv ani na lambdu, ani na samotný CAT).
Výkon : Verte, že je dosť veľký - je to ľahučké autíčko a tých 140 koní s ním celkom slušne zametá - nejaký blázon v neboostovanej verzií (TTE ponúka kompresorový kit a výkon sa zdvihne na 184 koní) urobil 0 na 100 za 6.9 sekundy a 1/4 míle za rovných 15 sekund - to je celkom OK, nie? (len dodám, že rekord na SK na 1/4 míle je 13.2 sekundy a drží ho chalan so Subaru WRC - ak nie je niečo čerstvejšie).
Linky : http://spyderchat.com/phpBB2/portal.php http://spydermagazine.com/ http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... r=all&st=0 http://www.tte.de/cm_mr2.htm
Servisné manuály na 00´ verziu : http://www.northwestmr2.com/incoming/dutch/Toyota/
Inak ak sa rozhodnete pre kúpu, tak budem len rád, že budem stretať viac šialencov ako ja Ešte detail - na SK sú zatiaľ 3...teda 4 : Jedna rozmlátená v DK - tú nerátam, jedna v NM - žltá so soft-topom a ak sa namýlim, tak jedna v Bánovciach - strieborná - jediná po fejslifte v plnej palbe dovezená z USA no a jednu mám ja . Ak ešte viete o nejakej, tak ju dopíšte - ja neviem, či sa všetci majitelia MR-2 W3 skrývajú, alebo čo?...
Rozdiel medzi facelift - po 03´ a staršou MR-2 W3 : Po fejslifte pribudli - hmlovky v prednom bumperi a zmenil sa trochu tvar zadného bumpra (TTE ponúka faceliftované bumpery aj pre starší model). A pod kapotou - samosvor ako štandard a voliteľná SMT 5 stupňová (poloautomat s červenými čudlíkmi na radenie na volante), alebo manuál 6 stupňová prevodovka...
Na čo treba dávať bacha pri kúpe : U modelu po facelifte je to v pohode - všetky muchy boli vychytané, ale sú kua drahé - 17 tisíc euro sa začínajú tie fakt nebúrané od r.v. 12/03. Je to ale s tými 6-imi rýchlosťami riadna miešačka - hlavne kým nevyjdete na diaľnicu. U staršieho modelu to bolo zložitejšie - nakoľko 1ZZ-FE bol úplne nový neotestovaný motor, mal jednu muchu - blbo mazal - problémy s olejovou pumpou a zopár motorov sa zadrelo. Toyota to vyriešila po svojom - ak malo auto prvého majiteľa, bolo servisované a motor bol v záruke (do 100 tisíc), tak ho bezplatne vymenila za nový s vychytanými muchami. V US popri tejto výmene menili aj pre-CAT a CAT. V Európe žiaľ nie, takže sa pár ľuďom stalo, že si hold za nový CAT museli zaplatiť (pre-CAT sa dá v poho odobrať a nemá extra vplyv ani na lambdu, ani na samotný CAT).
Výkon : Verte, že je dosť veľký - je to ľahučké autíčko a tých 140 koní s ním celkom slušne zametá - nejaký blázon v neboostovanej verzií (TTE ponúka kompresorový kit a výkon sa zdvihne na 184 koní) urobil 0 na 100 za 6.9 sekundy a 1/4 míle za rovných 15 sekund - to je celkom OK, nie? (len dodám, že rekord na SK na 1/4 míle je 13.2 sekundy a drží ho chalan so Subaru WRC - ak nie je niečo čerstvejšie).
Linky : http://spyderchat.com/phpBB2/portal.php http://spydermagazine.com/ http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... r=all&st=0 http://www.tte.de/cm_mr2.htm
Servisné manuály na 00´ verziu : http://www.northwestmr2.com/incoming/dutch/Toyota/
Inak ak sa rozhodnete pre kúpu, tak budem len rád, že budem stretať viac šialencov ako ja Ešte detail - na SK sú zatiaľ 3...teda 4 : Jedna rozmlátená v DK - tú nerátam, jedna v NM - žltá so soft-topom a ak sa namýlim, tak jedna v Bánovciach - strieborná - jediná po fejslifte v plnej palbe dovezená z USA no a jednu mám ja . Ak ešte viete o nejakej, tak ju dopíšte - ja neviem, či sa všetci majitelia MR-2 W3 skrývajú, alebo čo?...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
Re: MR2 Spyder
ja som xcel iba podpichnut DankooCS napísal:nechapem co si tym chcel povedat... mr2 je motokara.. typu elise ... gt4 je uplne o niecom inom.. tam kde mr2 konci tam gt4 zacina ... plati obojsmerne ... je to uplne iny typ auta, ako keby si chcel porovnavat formulu s dakarskym OFFroadom .... kazdy je kral niekde inde
... 959 je aj tak naj
- DDD
- panic
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: Sobota, 25. Novembra 2006, 12:03
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: MR2 Spyder
Rasto:
vo stvrtok som videl jednu striebornu na moste apolo, tusim BA, 2 typci v nej.
Ale nejsom si isty, meskal som tak som sa ponahlal a hlavou som bol uplne inde.
vo stvrtok som videl jednu striebornu na moste apolo, tusim BA, 2 typci v nej.
Ale nejsom si isty, meskal som tak som sa ponahlal a hlavou som bol uplne inde.
Celica GT 6gen, 3S-GE
Ducati Multistrada 1000 DS
Jap car: Hell yeah!
Jap moto: Hell NO!
Ducati Multistrada 1000 DS
Jap car: Hell yeah!
Jap moto: Hell NO!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných